Go to Top

Mijn Storingsmelder

Eenvoudiger storingen en reparatieverzoeken afhandelen

Samen met facilitair professionals, dienstverleners en gebouwbeheerders hebben wij een module ontwikkeld die het gehele proces van storing-afhandelingen en reparatieverzoeken sterk vereenvoudigd. 

De voordelen

  1. Bespaar (veel) tijd – Adequate informatie van de melder, sneller bij de monteur. 
  2. Houdt het overzicht – De status van alle meldingen op uw digitale dashboard.
  3. Vergroot de klanttevredenheid – Het afhandelen van een storing gaat sneller en de melder blijft geïnformeerd.

 

 Wilt u meer informatie? Bel ons: 085 – 0656 762

 

Ervaar het gemak:

  • Gebruikers van uw pand maken zelf de melding aan met de eigen mobiele telefoon;
  • De melder wordt stap-voor-stap begeleid om de juiste informatie te verzamelen en te versturen;
  • De melding wordt geregistreerd en doorgestuurd naar de juiste onderhoudspartij(en);
  • Als er eenmaal een storing is aangemaakt, dan wordt de volgende melder daarover geïnformeerd, zodat dubbelingen worden voorkomen
  • Complete informatie met foto’s en onderhoudshistorie direct op het scherm van de monteur
  • De melder blijft op de hoogte van de status van het reparatieverzoek.